Torby z nadrukiem to znany gadżet marketingowy, wykorzystywany przez różne firmy już od wielu lat. W świecie akcesoriów na pewno dało się zauważyć, że długopisy, ołówki czy smycze z logo firmy przestały być już atrakcyjne.

Zalety bawełnianych toreb z nadrukiem

torby bawełnianeKubki za to mogą się stłuc, szczególnie jeśli trzeba było je transportować na dużą odległość, a koszulki z logo firmy nie są czymś, co każdy chciałby ubrać. Bawełniane torby z nadrukiem reklamowym posiadają w zasadzie same zalety. Nawet jeśli mają one jakiś slogan czy logo firmy to nie przeszkadza to w jej noszeniu. Torbę można nosić tak, by nadruk był niewidoczny, ponadto jej funkcjonalność przewyższa cechy estetyczne. Torba bawełniana idealnie nadaje się do noszenia zakupów, także tych cięższych, można w niej nosić książki do biblioteki, drugie śniadanie do pracy, czy też wykorzystać je do pakowania rzeczy na wakacyjny wyjazd. Ponadto, torby bawełniane można spokojnie prać zarówno ręcznie, jak i w pralce, można je prasować bez obaw o to, że torba czy nadruk na niej się zniszczą. Warto zaznaczyć także to, że torba jest modnym i ekologicznym gadżetem.

torby bawełnianeJest na tyle estetyczna, że z powodzeniem może zastępować inne codzienne torebki, natomiast fakt, iż jest wykonana z bawełny lub z lnu pokazuje, że są to materiały naturalne i przyjazne dla środowiska. To torba wielorazowego użytku, która nie trafi szybko na śmietnik i nie będzie rozkładać się przez setki lat, jak torebka foliowa ze sklepu. Warto jest się przyjrzeć takim torbom także od strony marketingowej. Z pewnością torba będzie bardziej zachęcająca i chętniej wybierana przez klientów, niż taki ołówek czy smycz. Torba jest na tyle duża, że można zmieścić tam wiele danych odnośnie firmy, wstawić duże logo, fajny nadruk, czy hasło reklamujące działalność. Bawełniane torebki ładnie wyglądają na targowej wystawce, są trwalszym i ciekawszym opakowaniem prezentów firmowych, niż torebki papierowe, można je także dodawać do prezentów dla klientów biorących udział w konkursach firmowych. W dodatku za taką trwałość i estetykę nie trzeba wiele zapłacić. W zależności od modelu, koloru, stopnia zadruku i ilości zamówionych sztuk koszt jednej torby wynosi średnio od dwóch do sześciu złotych.

Torebki foliowe czy papierowe z pewnością kupiłoby się za kilkanaście, kilkadziesiąt groszy, jednak nie są one tak mocne jak te bawełniane i najczęściej stosuje się je tylko raz, a potem wyrzuca do kosza. Torby bawełniane z nadrukiem reklamowym są zdecydowanie ciekawym gadżetem marketingowym, który będzie nadal zyskiwał na popularności w najbliższej przyszłości.