Event jest to rodzaj wydarzenia mającego na celu wypromowanie produktu lub firmy. Jest to działanie marketingowe o charakterze lokalnym, choć relacja z wydarzenia mogą pojawiać się z mediach o szerszym zasięgu.

Agencja eventowa i zaplecze techniczne

agencja eventowa Event może być skierowany do wąskiej gruby odbiorców (np. produkty ekskluzywne) lub do szerokiego grona publiczności (produkty codziennego użytku). Może się odbywać w przestrzeni miejskiej, czy też jako zamknięta impreza. Skuteczna agencja eventowa w Krakowie posiada zaplecze techniczne, jak i odpowiednich pracowników do przeprowadzenia wydarzenia, które odniesie sukces. Tutaj sukces jest rozumiany jako właściwe zaprezentowanie produkty, podniesienie jego sprzedaży, czy też wzrost zainteresowania marką. Jak powinien wyglądać dobrze przeprowadzony event? Na pewno trzeba go dobrze zaplanować i rozpocząć działania promocyjne przed wydarzeniem. Można o nim informować w lokalnych mediach, na stronie firmowej, poprzez plakaty i billboardy, jak również przez rozdawanie ulotek. Dzięki takim działaniom grupa docelowa powinna dowiedzieć się o wydarzeniu, choć i przypadkowi przechodnie mogą być potencjalnymi klientami. Ważne jest także zadbanie o dobre stanowisko eventowe.

agencja eventowa Może być ono rozstawione w centrum handlowym, na plaży, czy przy ruchliwym skwerze miejskim. Tam jest dużo przestrzeni na rozstawienie stoiska, a przy tym są to miejsca uczęszczane przez wiele osób. Im większy tłum tym większa szansa na rozpoznawalność produkty i marki. Doskonała agencja eventowa powinna zajmować się projektowaniem graficznym, wykonywaniem stoisk wystawienniczych, jak również gadżetami czy prezentami. Na stoisku, ściankach tekstylnych czy banerach musi się znaleźć nazwa promowanej firmy, jej logo, a całość kolorystycznie powinna pasować do sektora działalności. Drobne gadżety takie jak smycze, długopisy, krówki z logo firmy, czy notesiki nie kosztują dużo a zachęcają do podejścia do stoiska. Jeśli jest to event zamknięty np. tylko dla kontrahentów, to warto jest przygotować małe zestawy upominkowe, które będą zawierać katalogi i próbki produktów, czy też lepszej jakości gadżety firmowe, takie jak torby, kubki, czy kalendarze książkowe w ładnej oprawie. W ten sposób doceni się stałych klientów.

W promocji dobrego eventu powinni być zaangażowani prezenterzy, hostessy, czy osoby rozdające ulotki i gadżety reklamowe. Nie może to być jedna osoba, bo nie obsłuży ona każdego, a poza rozdawaniem gratisów trzeba także odpowiadać na pytania, jak i oczywiście prezentować produkty i markę.