Branża reklamowa rozwija się szybko i prężnie. Dawniej mieliśmy do wyboru jedynie parę nośników reklamy, dziś jest ich całe mnóstwo. Wśród tych nowoczesnych wymienić można na przykład pylon. To nośnik o dużych gabarytach – nawet dwóch metrów. Stosowany jest najczęściej na zewnątrz budynków, ale równie dobrze sprawdza się wewnątrz.

Zalety pylonów reklamowych

nowoczesne pylony reklamoweDo wykonania pylonu reklamowego stosuje się profile aluminiowe, które stanowią zewnętrzną część – obudowę boczną – pylonu, natomiast wewnętrzna konstrukcja wykonana jest ze stali. To zapewnia trwałość i wytrzymałość takiego pylonu. Aby nowoczesny pylon reklamowy przyciągał oko, producenci rezygnują z prostych konstrukcji na rzecz ciekawych zmian. Na przykład zamiast całkowicie prostego, płaskiego frontu, coraz częściej decydują się na wykonanie pylonu z frontem wypukłym, co daje o wiele lepsze wrażenia estetyczne. Ponadto taką reklamę można dodatkowo podświetlić od wewnątrz lub też umieścić listwę oświetleniową na zewnątrz. Możliwości jest naprawdę wiele. Podstawę dla takiego pylonu stanowi stopa ze stali. Jeżeli decydujemy się na zewnętrzne zastosowanie, producent może wykonać dla nas bloczki betonowe, które będzie można wkopać w ziemię. Istnieje także możliwość zalania betonem i to rozwiązanie także jest często wybierane.

nowoczesne pylony reklamoweDzięki temu nowoczesne pylony reklamowe będą stabilne w każdych warunkach. Aby pylon prezentował się estetycznie, powinien być wykonany z wysokiej jakości materiałów, również nadruk powinien spełniać wiele wymagań. Dlatego producenci najczęściej stosują metodę solwentową podczas druku na folii, ale istnieje także możliwość wycinania ploterem, jeśli wykorzystujemy folię do podświetleń. W efekcie powstały nadruk charakteryzują intensywne kolory oraz dokładność nadruku. Dodatkowo profile aluminiowe służące do wykończenia pylonu, mogą być pomalowane na dowolny kolor z palety RAL. Dzięki temu możemy dopasować barwę do grafiki lub też do barw reprezentacyjnych firmy. Jest to też wartościowe udogodnienie. Słowem podsumowania, pylony należą do jednych z najbardziej nowoczesnych nośników reklamowych. Nic dziwnego, ponieważ dają nam wiele możliwości.

Są skuteczną reklamą, ponieważ są wielkogabarytowe – taki pylon reklamowy może mieć nawet dwa metry wysokości. Umieszczając na nim rzucającą się w oczy grafikę wysokiej jakości, z pewnością przyciągniemy klientów. Oczywiście istnieje także wiele innych dobrych nośników reklamowych, ale obecnie to pylony cieszą się największą popularnością wśród właścicieli firm, którym zależy na szybkiej i skutecznej reklamie.