Wśród tanich gadżetów reklamowych słodycze robią w ostatnich latach prawdziwą furorę. Długopisy, kalendarze czy smycze przestają robić jakiekolwiek wrażenie, a na ich widok cieszą się tylko osoby, które naprawdę ich potrzebują. Gadżety bardziej ekskluzywne, a przez to bardziej pożądane (jak np. firmowy parasol czy pendrive) są trudniejsze do zdobycia. Słodycze na tym tle się wyróżniają, ponieważ są nie tylko tanim sposobem na reklamę, ale również takim, jakiemu właściwie nikt nie potrafi odmówić. Jeśli sami nie jemy słodyczy, możemy zabrać słodkości dla członka rodziny, dziecka lub koleżanki jako małe co nieco do kawy. W tym względzie słodycze są strzałem w dziesiątkę, ponieważ znajdą amatorów znacznie szybciej niż inne gadżety reklamowe.

Wśród słodyczy najchętniej wybieranych przez firmy prym wiodą krówki reklamowe, lizaki, cukierki i czekoladki. Zwykle reklama ogranicza się do papierka z logo firmy i jej nazwą, jednak w bardziej ekskluzywnych przypadkach, jak właśnie czekoladki, nadruk może znajdować się np. na eleganckim drewnianym pudełku.

Reklamowe słodycze sprawdzają się jako słodkości dla pracowników firmy, klientów i kontrahentów w czasie spotkania biznesowego. W czasie targów i prezentacji z pewnością przyciągną do firmowego stoiska całe rodziny. Nawet jeśli ich celem będą tylko słodycze, to pozytywne wspomnienia po jednej smacznej krówce i zapamiętane logo sprawią, że w przyszłości mogą spojrzeć przychylniej na samą firmę, która dobrze się im kojarzy. Biorąc pod uwagę obecne realia rynku, takie dobre skojarzenie może wystarczyć, aby firma zyskała kiedyś wiernego klienta.

krówki reklamowe

Leave a comment