Otwierając własną firmę, oprócz spraw formalnych – kwestii księgowości, zatrudniania pracowników i tak dalej – nurtują nas także pytania o to, który rodzaj reklamy pozwoli nam szybko dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów, co umożliwi nam rozwijanie biznesu.

Reklama na samochodzie wykorzystuje folię

reklama na samochodzieWydaje się, że tradycyjne formy promocji – w postaci ulotek czy katalogów – powoli odchodzą już w niepamięć. Dzisiaj wszystko dzieje się w Internecie – jednak i tam użytkownicy atakowani są kolorowymi nagłówkami z każdej strony, często więc po prostu często już nie patrzą na pojawiające się wciąż banery reklamowe. W jaki sposób więc można przyciągnąć ich uwagę? Okazuje się, że najlepiej zdecydować się na reklamę zewnętrzną. Billboardy zauważą jednak jedynie ci, którzy znajdą się w danym miejscu – a może być ich niewielu. Jak zatem dotrzeć do większej liczby osób? Rozwiązanie stanowi reklama na samochodzie. Przemieszczając się autem, możemy zaprezentować reklamę mieszkańcom różnych części miasta – dzięki temu dowiedzą się o nas tłumy. Reklama na samochodzie polega na oklejeniu pojazdu folią z logiem firmy, hasłem reklamowym czy dowolną treścią. Dobrze sprawdza się to zarówno w przypadku aut osobowych, jak i przy pojazdach dostawczych czy autobusach.

reklama na samochodzieAby móc dokładnie przykleić folię do karoserii, należy najpierw dobrze ją oczyścić ze wszelkich zanieczyszczeń. Dzięki temu grafika reklamowa będzie dobrze przylegać do powierzchni, nie utworzą się żadne nierówności. Firmy, które specjalizują się w reklamie na samochodzie, polecają folie wylewane, perforowane, magnetyczne, odblaskowe oraz carbonowe. Jeżeli zależy nam na tym, aby nasza reklama widoczna była dla otoczenia także w nocy – wówczas najlepiej sprawdzi się folia odblaskowa. Z kolei jeśli atutem dla nas będzie to, że reklamę można szybko przenieść na inny pojazd, wtedy nasz wybór powinien paść na folię magnetyczną. Reklama na samochód wykonana za pomocą folii magnetycznej to dobre rozwiązanie, jeśli posiadamy kilka pojazdów lub przygotowaliśmy kilka projektów reklam i chcemy umieszczać je na naszym pojeździe zamiennie. Reklama na samochód to nie tylko oklejanie karoserii, ale możliwe jest także umieszczenie grafiki reklamowej na szybie auta – pozwala na to wspomniana wcześniej folia perforowana.

„Dziurkowanie” sprawia, że osoby wewnątrz pojazdu mogą bez problemu wyglądać na ulicę, zaś przechodnie nie dojrzą wnętrza samochodu, a jedynie reklamę nadrukowaną na folii umieszczonej na szybie. To z pewnością także ciekawe rozwiązanie. Jak widać, reklama na samochodzie obejmuje wiele różnych opcji, a każda z nich ma swoje zalety.